SHE CANCELLED TWICE ON THE HIGH SURGE



The Japanese man arriving at Amansari Residence Resort.

Wednesday, 25 October 2017.

6.12pm, starts the car engine and Uber apps.
Petron Seri Alam to fillup ron95 for rm30.

6.39pm, 11min 3.6km to pickup MUZ at Jalan Serangkai 1 Taman Bukit Dahlia shoplots. I send her to her nearby low cost house Jalan Meranti.

6.57pm, pundenale SAS at 94 Jalan Masai Lama Taman Bunga Raya ping me twice and cancelled. The surge was 1.6x.

7.05pm, 4min 1.0km FTM at busstop infront of Maybank Masai. 2 pax of young Malay girls going to Kompleks pusat bandar Pasir Gudang. The freehair girl sounds rude when they asked me to drop by the roadside bcoz there is an exit to the parking only.

Break at Petronas Pasir Gudang. Pee and pray.

7.30pm, 7min 3.1km to pickup RXN and 3 pax of young pinoy executives at Jalan Perak 3 and send them to far far away KSL hotel JB in 30min.

Lunch at LC Catering. Nasi ayam penyet for rm9.85. Plain water.

8.29pm, 7min 2.1km to pickup ADA a chubby Malay girl at Giant Hypermarket Southern City Taman Suria. I send her to nearby 1.7km only flat Jalan Seri Setanggi. Free ride.

Set destination to HOME.

9.01pm, KUN-san at Jalan Permas 10/5, sending him to Amansari Residence Resort.

Tonight I managed to have 5 trips in 2hr 34min.

WHY YOU STILL DRIVING GRAB IF YOU KNOW IT'S BULLYING YOU

  Saturday, 5/5/2024. At midnight about 12.30am, I booked a Grabcar from Amansari Residence Resort. From the resort to my house is about rm9...