MINNAL FM



Isnin, 4 April 2016.

Pagi2 aku dh amek penumpang miss India dr Taman Watan ke TPM. Bila aku mainkan radion Minnal FM, dia tanya, "enchek tahu Tamil ke?" Aku jawap tak tahu. Dia suruh aku tukar channel lain.

Biasa miss India naik LRT, tapi harga parking kat LRT Ampang dah naik jadi RM14 sehari. Dulu masa promotion RM4 saja.

Penumpang Uber ke-4 pagi tadi, amoi dari Sri Manja Court ke KLIA. Masa mula2 naik tu amoi bykla tanya psl kete FLX anak aku nih. Tnye psl leather seat la, psl harga dia la. Dia nak gi Bangkok, katanya. Balik dari KLIA mcm biasa mmgla kosong kete aku. Sampai kat Sungai Besi baru ada job.

Want to join Uber/Grabcar? whatsapp/sms uncle TS 017-6519410

WHY YOU STILL DRIVING GRAB IF YOU KNOW IT'S BULLYING YOU

  Saturday, 5/5/2024. At midnight about 12.30am, I booked a Grabcar from Amansari Residence Resort. From the resort to my house is about rm9...